האלוף במיל' ישראל זיו: "אנחנו בסוג של אינתיפאדה"

אסתי פלד No Comments on האלוף במיל' ישראל זיו: "אנחנו בסוג של אינתיפאדה"

האלוף במיל' ישראל זיו לבצלאל קאהן במשדר המיוחד עקב הפיגוע הקשה בחווארה: "זה סוג של אינתיפאדה, זה לא חוזר לדפוסים שהכרנו בעבר, אבל בחצי שנה האחרונה יש עלייה בפיגועים. "לצערנו הרב אין מניעה של פיגועים במאה אחוזים, זה חלק מהמציאות שלנו כאן" | האזינו

צילום: Revkin Fenton/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' ישראל זיו שוחח עם בצלאל קאהן במשדר המיוחד עקב הפיגוע הקשה שאירע היום בצהריים בחווארה בו נהרגו שני יהודים הי"ד. "אנחנו בתוך אינתיפאדה, זה סוג של אינתיפאדה, זה לא חוזר לדפוסים שהכרנו בעבר, אבל בסוף – בחצי שנה האחרונה יש עלייה בפיגועים, אנחנו מצליחים למנוע חלק גדול, אך יש פיגועים שלא מצליחים למנוע כמו זה שהיה היום בחווארה".

"באזורים האלו של הכפרים יש פחות שליטה, יש בעיה בשליטה של הרשות הפלסטינית וגם שלנו במקומות כמו שכם וג'נין, בכפרים הבעיה חמורה יותר כי אין שום נוכחות של הרש"פ. חווארה זה מקום בעייתי מאוד, חלק מהפריפריה של שכם" הסביר זיו.

"לצערנו הרב אין מניעה של פיגועים במאה אחוזים, זה חלק מהמציאות שלנו כאן. צה"ל פרוס שם עד הקצה, יש שם עשרה גדודים במשך כמה חודשים, מביאים תוצאות טובות. אני מניח שיגבירו את הנוכחות, אבל אני לא יכול לומר שזה ימנע את כל הפיגועים".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות